Kantoor gesloten voor bezoekers tijdens de lockdown

Vanwege de aangescherpte maatregelen van het kabinet is ons kantoor gesloten voor bezoekers gedurende de lockdown. Onze klantenservice blijft bereikbaar per telefoon, mail en chat tijdens onze openingstijden op werkdagen.

klantenservice:

Hoe gebruik ik de e-tag

instructie e-tag

Met de e-tag kunt u uw auto elektrisch laden bij alle laadpunteigenaren die zijn aangesloten bij het betrouwbare Last Mile Solutions netwerk waarmee Movenience samenwerkt. Het aantal laadpunten waarbij u terecht kunt, breidt voortdurend uit. U vindt alle beschikbare laadpunten met het bijbehorende tarief van de laadpunteigenaar in de laadpaal app van Last Mile Solutions. Ga hiervoor naar onze tarievenpagina.
 

Bent u gearriveerd bij een beschikbare laadpaal? Parkeer uw auto en volg de volgende stappen:

  1. Sluit de laadkabel aan op uw elektrisch auto en het laadpunt
  2. Scan de e-tag op de laadpaal
  3. Uw auto wordt geladen
  4. Scan bij vertrek opnieuw de e-tag op de laadpaal
  5. Het laden stopt en de stekker aan het laadpunt wordt ontgrendeld
  6. Haal de stekker uit het laadpunt en uit de auto
  7. Het verschuldigde bedrag wordt van uw tegoed afgeboekt.

 

Mocht er onverhoopt een storing optreden voor of tijdens het laden, neem dan contact op met de storingsdienst van de laadpunteigenaar. U vindt het telefoonnummer op de laadpaal. Er zijn verschillende situaties mogelijk waardoor u niet kunt laden:

  • De laadpaal is eigendom van een exploitant die niet is aangesloten bij het Last Mile Solutions netwerk, waardoor de e-tag niet werkt.
  • De e-tag is om financiële redenen geblokkeerd.
  • De e-tag kan aan vervanging toe zijn. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.
Hoe werkt de e-tag?

e-tag aanvragen

Wilt u met gemak uw elektrische auto opladen? Vraag direct uw e-tag aan via onze klantenservice!

Movenience B.V.
Stationspark 8
Goes, 4462 DZ
Zeeland Nederland