Hoe gebruik ik de e-tag
instructie e-tag
Met de e-tag kunt u uw auto elektrisch laden bij alle laadpunteigenaren die zijn aangesloten bij het betrouwbare Last Mile Solutions netwerk waarmee Movenience samenwerkt. Het aantal laadpunten waarbij u terecht kunt, breidt voortdurend uit. U vindt alle beschikbare laadpunten met het bijbehorende tarief van de laadpunteigenaar in de laadpaal app van Last Mile Solutions. Ga hiervoor naar onze tarievenpagina.
Bent u gearriveerd bij een beschikbare laadpaal? Parkeer uw auto en volg de volgende stappen:
-
Sluit de laadkabel aan op uw elektrisch auto en het laadpunt
-
Scan de e-tag op de laadpaal
-
Uw auto wordt geladen
-
Scan bij vertrek opnieuw de e-tag op de laadpaal
-
Het laden stopt en de stekker aan het laadpunt wordt ontgrendeld
-
Haal de stekker uit het laadpunt en uit de auto
-
Het verschuldigde bedrag wordt van uw tegoed afgeboekt.
Mocht er onverhoopt een storing optreden voor of tijdens het laden, neem dan contact op met de storingsdienst van de laadpunteigenaar. U vindt het telefoonnummer op de laadpaal. Er zijn verschillende situaties mogelijk waardoor u niet kunt laden:
- De laadpaal is eigendom van een exploitant die niet is aangesloten bij het Last Mile Solutions netwerk, waardoor de e-tag niet werkt.
- De e-tag is om financiële redenen geblokkeerd.
- De e-tag kan aan vervanging toe zijn. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.